Friday, December 10, 2010

A4 paper lebih baik dr kertas bercorak

Skrg ni blog mcm goreng pisang panas kan.mcm fb.
Aku igt lagi,,tyme matrik dulu baru aku taw ape itu Blog.Kasihan dikau.Sgt buta IT.
tapi kan,,dulu blog-blog yg ade ni skema.xde mcm skrg,,Citer psl life, ade yg buat diary, novel chenta.

kenapa skema awak?sbb,,1st time terjumpa blog adelah blog psl Basikal.
Bdk Universiti yg buat.Seyesly mcm arkib negara punya ayat.
"History of Bicycle" .memang penganti Wikipedia lah wa ckp lu.
Search lain pulak, blog pasal Jam dinding.

Disebabkan itu,nafsu untuk berblog tidak terdetik di hati yg naif ini walau satu sintimiter.
Tengok pulak bacground.plain mcm A4 paper.Maka,,terdetik dihati kecilku "lebih baek aku layan Maisepace"
memang mata ni memandang kecantikan lah korang ni.itu ta baek punyer(sambil buat ala-ala gaya Ziffi).
Tapi kenapa skrg ko punyer blog pon mcm plain je?da suka A4 paper ka cek oyt.?!
Ouh,,itu kerana sy xmampu nak beli kertas bercorak.Sehelai mahu 50 sen.Klu A4 paper,,sehelai seposen.Buat muka seposen ja cek sudah dpt.jadi,,lebih suka memilih untuk plain seperti A4 agar kita sentiasa berjimat.

Pada era globalisaser ini,,zaman teknologi semakin seperti cendawan tumbuh selepas hujan atau selepas ditanam.maka dengan itu,,janganlah mengunakan ini belog sbgai tmpt mendedahkan kecelakaan anda aib orang.Sesunguhnya kecantikan itu adelah hak milik setiap insan.Maaf kerana sudah tersasul.

Anyway,Thanks kat tuan punya blog sbb give info untuk aku.keprihatinan kerjasama anda amatlah berguna untuk saya.

No comments:

Post a Comment