Friday, October 8, 2010

Wujud ke Kucing pink??

     Sedar x sedar,aku mereka selalu complain psl life kat U.especially kt UMP yg serba daif lgi kekurgn niey.Ayat nak Bersamamu jugak.Actly,xdelah daif mana pon,Cuma agk sadis bgi student FKEE & FKM yg harus hadap pakcik bas sejam selepas marathon beramai-ramai menuggu bas dr 6.30 pgi untk ke kampus Pekan yg agk2 20% je siap.
[aku akn kena saman ke sbb statemnt nie?xkan..]

   Bab tu,mcm dah lali.Alasan lmbt ke claz yg jarang aku tukar.."Bas tayar pancit lah Miss." atau "bas gerak lmbt.Sy dtg plg awal". Even da pindah ke Kampus Pekan.Ok.biar semua itu berlalu.
     Cakap psl kedaifan U masing2,tiba2 terlintas kat benak Otak psl salah sebuah pusat pengajian.Skematik xskematik jugklah ayt.Terpencil gebenor tmptnya.Setelah berabad lamanya,cerita2 lucu lgi mencuit hati sudah tdk kedengaran.Klu dulu,selalu dgr crita2 tu dr my sis yg study kat situ.1st batch lgi tuh nok.Tp tiba2,Cerita ni di Refresh oleh sorg kenalan study situ.Lalu,dylah yg mnjadi generasi yg meneruskn cerita2 tu kat aku.

  
Cerita ape?!yg ni aku suka nih.Cerita babi babie barbie vavi hutan!Ye.vavi hutan pink atau hitam berbulu lebat.Tp aku rs yg hutan pnya bkn warna pink.hitam jew.Kire agak pemes kat sana.Top 10 most pemes hawt story.

Mana x nya. Gejala vavi  tu sgtlah berleluasa!Aduh.mcm gejala buang bayi plak dah.Tak tak tak!buang bayi tu terok!at least vavi tuh xletak ank dy merata tmpt.xletak kt tong sampah,kat Sungai.

     Kes yg ingin dibincgkn,Vavi tu berlari-lari sesuka hati tnpa memperdulikan kenderaan awam.Aku rasalah kan,,vavi tu bajed diri dy tu mcm kucing.Comel2 je dok lari2 kat tepi jln. Pastu agk2 klu nmpk je dy, kita2 yg manusia ni akn ckp “eyh2.cutenyer kucing pink tuh!?..” Wadafush..Kenapa kaw perlu rsa diri kaw mcm tuh?!Maaf.Terlebey emosi. Walaubgaimnapun,diri kaw tetap vavi.xkn bertukar OK?!

     Biler nk balek ke pusat pngajian tuh, mmber aku ckp.. “Yes!rindunya kat vavi.Kat KL xde taw!”
Aku tumpang bahagia bila tgk dy bahagia(-_-)”.

Klu nak ke sana, ade jln kecik.Kat jln kecik tulah serangga besar pink tuh ade.Bak kate peribahasa manusia,Port lepak terbaek dorg.





Kes 1:
Kondisi- Merempit motor,tiba2 yer lalu..
     Jgn berhenti kan kenderaan anda! atau Anda akn disamdol disondol.Serangga besar pink nih,dy mmg xkan sama dgn lembu.Klu lembu lalu,kita hon2,wlapun lenggang lenggok dy bergerak,,dy akn ke tepi.Tp bukn untk pink nieyh.Jadi,untk kesejahteraan bersama,teruskan merempit,klu boleyh,speed atau wat pacak ke.





Kes 2:
kondisi- Mendrift kereta,tiba2 yer lalu..
     Jgn berhenti jgk! atau kereta anda akn pulg dgn kemek2 nya.Hadiah melawat.hahahaha

Kes 3:
kondisi-Jln kaki.tiba2 yer lalu..
     Jgn berhenti! Teruskan perjalanan anda.Mungkin bgn2 anda akn dapati anda berada di batu 2 atau Ospital.Err,,yg tuh..nasib mu le.Slamat Maju Jaya sy ucapkan. Serangga pink tu akn cuba attract attention sape sape  je yg lalu dpn yer.Klu kucing kan,dy ni suka gesel2 kan badan kat kaki manusia.Sekali lgi,disebabkan serangga pink tuh merasakn yg dri dy tuh kucing,dy pon igt nk buat benda sama.Tp,malangnya.....Dgn kasar & bengisnya,yg lalu akn disond*l.Ish Ish Ish...kesat bahasa.
  

 Woi!Xde keje ke wat enry psl nie??!*$
Ya.mmg xde kja pon.Maaf.ini hanya untuk suka2 saja.Untuk aku merapu semasa kebosanan.Tpi ini kisah benar.Cuma xkeluar kat tb je.

Lagi 1,mmber dy excident sbb bertembg dgn binatg tuh.Mana lah taw kalau dy bc entri aku,kjadian tu akn dpt dielakkan.haha

p/s:xde kaitan dgn mana2 pihak.

1 comment: