Monday, February 21, 2011

Si pemalu nk cakap

AKU TAKDE KEJE.
Seriously,,aku tak main2.Kaw nampak muka aku??muka aku serious sampai kaw rasa nak tampar diri sendiri.Aku tak main-main.Kanak-kanak riang bermain tahi lembu di kala petang terhenti bila memandang aku.Mereka menangis ketakutan.Sungguh gagah muka serious aku.


Bayi kecil yg sedang meneran mahu berak tersedak bila terpandang wajah serius aku.Barangkali tahi takut mahu keluar.
Lembu-lembu lari berrempitan.

Ah,,apa aku kesah.
Minda aku bercelaru.Memikirkan sesuatu yg membuatkan otak aku bersimpang siur.
Bukan mudah aku menunjukkan wajah yg serius mulus ini.

Ouh my,,what shuld I do??I dont have any topic for my public speaking..boleh tak klu aku pura-pura pengsan atau kena sawan ka..
masa 'pengsan' tu aku letak notes
 "Im hyper nervous.Please forgive me.Give exceptional for my case.Plizzz=)"

Kalaulah boleh,,aku sanggup.

Niat baik aku nak study math.Ade test menanti sebelum berlangsungnya public speakang tu.
Otak bercelaru.Mcm mana aku nk study nie?
Tak boleh nak study,,buntu xde topic,,buatkan aku boring.
Bila aku boring,,aku makan banyak.Kaw tak tak??
Penat aku jog,lari 1 bilik,,last2 melahap makanan byk kalori.Tak cukup??
kaw rembat je mknn member kaw smpai habis.Bagusnya..
Anak sapalah ni..




Orang pemalu mcm aku nk ckp kat depan org ramai?Ouh,,GILA.
Kaw pergi tgk kat fb badge aku,,kasi usha kat nama aku.dah paham sbb apa??Ya,,nama aku Zalikha Pmalu.bukan Zalikha p/ malu(anak perempuan Malu).Ish..nama bapak ceq Jaafar..pakai binti..
Buli aku sampai mcm ni.Hang memang tak baek punyer.No guwd.





Macam mana org pemalu mcm aku nk ckp dpn Org??Ouh,,pliz..help me..................................................
Jangan buat aku mcm ni.
kalau buat mcm pentomen tak??mieming mulut ja...boleh na..

3 comments:

  1. aku cadangkan ko pakai topeng la...hahaha

    ReplyDelete
  2. topeng atromen ke kluang men yg cocok dgn aku supaya nmpk macho lgi style?aku buntu.xtaw nk pilih yg mana.

    ReplyDelete
  3. zalikha smile2... haha ok ja k0 presentation hritu..

    ReplyDelete