Tuesday, March 1, 2011

Spect for nerdy??



Salam..


Aku nak jadi skema, nerd, budak naif, lurus..
Musim2 nak final dah kan...semangat dia kena semerbak awal sikit.
Supaya sedar diri yg diri tu sgtlah kurang pandai.


Jadi aku mula start pakai spect pergi ke class.
ambik mood org kata.


Adakah bdk pkai spect ni nerd??sesuka hati kaw je nk judge org mcm tu kan.


hawt Semart ape pakai spect nie.see,,M.Cyrus and Megan fox.pergh.

Im sure my theory is totally wrong.eceh,,theory kaw konon..
tapi bagi aku,,bila org pakai spect tu,,dia mcm...pandai,ulat bulu buku, kuat stadi..
senang cerita,,In academy depa ni mmg pergh..da boom lah.
Betty pandai kan..

Buat masa nie,,aku perlukan kecemerlangan in academy.

Tapi..*Lah,,ada tapinya pulak..cuciter..cuciter*
Tapi...aku prasanlah kan,bila aku start jdi skema dan stadi,,Ok..higlight kat STADI.(terbangga diri pulak.)
Result aku turun bila aku stadi.HAHA.Should I stadi??membuatkan aku berfikir 3x kalau nk stadi.


Kenapa mcm tu??

sbb aku ni ditakdirkan mungkin bukan makhluk kaki buku-bukuan berunsur pelajaran.
Jadi bila aku stadi,,aku push otak mengeluarkan adrenalin, memaksa merotan mereka semua sel-sel otak supaya bekerja.
Kira otak aku dipaksa buat keja yg mereka mmg tak suka.
See,,aku dah cakap..Otak haku cpt naik hangin.Rebel.
Are u happy doing things dat u dislike??Tak kan..
mcm tulah agaknya otak aku beroperasi.


Dahlah kena paksa, tiba-tiba dtg makhluk shaiton yg tamak,,nak kan high marks.Cis!jahanam kaw.demand.


Sel-sel otak dipukul,,shaiton dtg buat kecoh,,
maka my body becomes so chaos..So I juz cant concentrate in my exam.



Diringkaskan,,
Bila stadi, harapan tinggi ,high pressure,otak blank,,not perform well in exam.
Get it?get it??


Bila kaw tak stadi,,ape jadi??
Very the simple..its opposite.


Bila aku relax ja,tak stadi men game>>layan Cityville,amek test in Cooking Academy 2(siyes cuak ouh),
aku kasi sel-sel otak vacation yg cam besh.
So,,depa pon buat keja dgn heaven nya.
Maka steady ja time jwb exam.
Result pon better dri stadi.


Hebat tak theory Otak aku??
kalah Ohms Law, Runge-Kutta laws.
cuma aku low=profile.Tak gila glamour cm depa tu.
Again,,Megan hawt pakai spect.
xyah buat theory or Laws pon..




Anyway,,stadi tu elok pe..kaw je overeact kan.Alasan tak nak stadi.
Tak pelah.Asalkan aku pakai spect tok ambik energy of final exam.
Stadi tu lain cita lah.boleh tak??
Atleast otak aku bukan mcm si Simpson ni kan..-_-''


Adakah aku akn berjaya merealisasikan impian menjadi Si skema??Jeng jeng jeng
Nantikan episod akan datang..
(yg benarnya,,kena tgk result lah.)


Lastly,,Spect hawt ape.haha(nak jugak)

No comments:

Post a Comment