Wednesday, March 2, 2011

Sama tapi tak serupa LOL.

Semalam member skolah teknik aku kol.Jujurnya,,amatlah sukar untuk dia kol aku.kedek gila.Tapi aku paham sbb kami ni bukanlah jenis org yg slalu on kol.
bukan apa,,kami nk jaga otak dri terjebak dgn radiasi telefon.(pdhl masg2 kedekut kredit).

Dia kol bkn bermakna dia sudah tidak kedek lagi.tp sbb dpt kol free.Dan,,yg penting bukan sbb besday gift dr maxis tok dia pon.Sape punyer tah dia rembat.AKu pon tak tahu.Dahlah kol aku pon sbb last choice.Buntu xde org lain lagi dah yg dia nak kol.
AKU PASRAH.(-_-")

Anyway,,aku tetap hapie sbb nama aku masih terukir dihatinya.Tergerak hati lah jgk dia nk calling aku kan.

Jadi kami pon mengegay selama sejam.

The topic is easy and simple.

Wee talks about our skuwl.Actly,,sape je nk ckp psl skolah.History?visi n misi?Lagu skolah??Oh no..Giler harem jadah weyh aku nk ckp psl tu dlm fon.Lainlah klu jmpe,,
"weyh,,kaw igt x lagu skolah?jom kite nyanyi ramai2"
"weyh,,aku nk men teka-teki..Sapekah pengasas skolah kite dulu?"

*Aku berharap aku akan berckp psl tu klu jmpe mereka.[dgn seriousnya]


ABout our skuwlmate.Im sure when u hangout/calling ur old fwenz,,mesti korang akan kembalikan nostalgia dahulu kala.

We talking much on 'perubahan physical or mental kawan-kawan'.
Yang pasti bukan dr segi istilah, scientific atau kesan berlakunya perubahan itu ya.

People change.Datz the fact..but it is guwd when the changes is to be a better than before.

Sorang ni,dulu kata berkapel tu tak elok.(kami redha ja,even kami tak berkapel pon..Takpalah..dia nk nasihat org)..Last2,,err...last2...aku igt dia dah kawin.Rupanya kapel ja pon..Paham2 la na..

Sorang ni,,kat skolah hawt.Jadi pujaan Malaya.Skrg kat U lagi hawt.Maintain ayu dan cun..yg pasti makin kuat stadi.Ouh,,guwd job.

Yang paling ketara,,semuanya ramai yg dah berpunya.Kalau dulu masih join group 'No men No cry.Single is cool beb'
tapi skrg,,ahli tggl 2 ketul ja..(bila masa pulak wujudnya group tu????)

Most of them berubah pon sbb berkapel.Masing2 sebok bab cinta.

Cakap banyak2,,Jadi dia pelik.
Kenapalah yg kami dua ni sama ja dari dulu..Tak berubah pon.
Dulu tak berkapel,skrg pon sama jgk.Dulu pemalu,skrg pon sama jgk.Cuma aku dan dia semakin lembut.Kalau dulu gaya ala2 the Rock ja.selumber muka toya.

Maka,,terkeluarlah statement,,
'Aku rasa sbb nama kita kampung sgtlah ika'
.........................................................................................................


'Apa kaitannya dgn nama?'

'Yelah,,nama kaw Zalikha,nama aku Zulaiha.tak ke kampung tu?!seketul ja nama.sbb tu lah kita tak hawt mcm yg lain.xda peminat.Tak kapel2 smpai skrg'.

"Ouh,,yeke??Lah,,patotlah pon.Ingatkan apelah slacknya aku ni.Rupanya sbb nama"

Dia sambung lagi,,
'Nama fb kaw ape?ko bubuh nama penuh tak?'
'Zalikha Pmalu....'
'kaw bubh nama penuh jgk ea? patotlah org xnak kenal..nama kampung.HAHAHa'

Harem.terkekek-kekek aku dengar.Statement bangang apetah yg terkeluar tu.Menghanjing tak hingat.Aku pon boleh plak melayan.

Adakah nama seseorang tu berkaitan dgn perangai kita??
Aku slalu pk gak,,klu nama Ika,,adakah semua nama ika tu mempunyai perangai,taste yg sama??

See,,yg member aku ni bru nama Zulaiha.Tapi tempias kesengalan dia dah merebak kat aku.
Lain tapi serupa???

Si S pernah ckp dkt aku mcm ni..
"Ika.dari sekolah smpai skrg,,semua ika yg aku kenal jahat.kaw je yg baik.Aku igt semua nama ika tu jahat''

Lorh,,klu nama dia Zalikha jgk tu aku boleh terimalah.Ni stakat nickname same,,Apehal perangai nak same jgk.

Neh.TAK LOGIK..

tp kan(ada gak tpinya),,member aku punye member yg kebnyakan nama ika mempunyai taste bud yg same.
beg pernah sama,baju penah same
kebetulan agknya..kan.

Jujurnya..(muka siyes bernada tegas),,aku tak suka org compare aku dgn makhluk2 lain yg bernama Ika jgk.
kaw suke?tah sape2 tah,,skali boleh kata yg dia perangai mcm aku.
Ah,,aku.aku lah..Ape heknya nk samekan aku dgn org lain.yedak..

Kalau kena compare mcm ni lagi mcm harem.

No comments:

Post a Comment