Wednesday, March 9, 2011

Lelaki ada Teddy bear?

Laki-laki ada tedi bear?
euww euww..kalau bdk laki suka ejek gegurl cmtu,,diz time,amek kaw..euww euww


Salah ke?Ouh tidak tidak.Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
tapinya sgt pnjg.kenapa?sbb euww.geli giler.
Ta voleh ta voleh!


Siyes gedik ouh klu laki2 ade tedi bear dan seangkatan dgn natang tu.
Even aku sendiri pon xde bear,apa kes lu ada bro?
Dimanakah ke'machoan' kaw menghilang.
Human yg ade bear disisinya adalah kind of urm..kind of people who cannot be alone.depend on others.
I guess so.


Man have to stand up on his own.Then,if he realy needs 'somone' to accompany them,,Ouh god.U truly sensitif and scared.Is it?


Contohnya,
bdk2 selalu ada bear.Bdk yg slalu kena buli lagilah.slalu bwk bear dia together-gether.Diz is bcoz they likes to talk to bear.Depa kena ada teman.


Ada teddy bear bkn bermaksud kaw penyayang.Apa kejadah nk berkasih syg dgn patong.
kalau kucing tu aku percaya lagilah.Sbb kucing tu kan bernyawa.and it truly understnd u.


kan aku dah ckp kucing tu comel.

Entahlah.It juz dont suit wif u guyz.A man.
A man that shuld be macho man,a tough guy.


gegurl boleh,,nape geguys ta voleh?
Gulrz have high sentimental value.Most of them ok.Depa berjiwa lembut dan suka benda cute2.
Anyway,,teddy bear cute sgt ke smpi kena slalu ada selalu ada disisimu?
bagi aku it just very scary.Berpuaka dlm kata kasarnya.haha
Seriusly.Nak kasi aku hadiah,,takyah lah bagi bear..ade ke org nk kasi kaw hadiah????haish.
See,,aku akan try avoid that thing so deym much.Seriusly mangkuk tu besar.-_-*


'Salah ke laki nak ada teddy bear jgk?' aku igt lagi kata2 makhluk artis Malaysia yg mcm gay tu.
Boleh pulak ngaku kat whole Malaysia yg dia ada teddy bear.Mesti pelop malam2 tu tak boleh blah.Aku pndg dia pon mcm>>Ouh,kaw mengelikan doe.


Well,,sbgai seorang gegurl jgk,,penah jgklah aku TRY 'minat' dkt natang teddy bear ni.
Pasal member laki pon ade yg ada bear.Mana boleh cmni..Tergugat.


Mula-mula boleh lak pelop-pelop lagi.
Time malam ja,,aku susah nk tido.Aku usha je natang tu.Ish.mcm idop ja.Dia usha aku balik.Arghh,,tak boleh jadik ni.
Last-last aku campak natang tu jauh2.Bukan bersikap kejam,,tapi bersikap protective.
Bila pagi aku cari natang tu balik,,mesti tak jumpa.dah 2 ilang.maknanya 2 kali percubaan.
Tak berjaya jgk.
Sampai skrg aku wonder where datz shit goes?Adakah benda tu melarikan diri?
atau dia menyorok,,pastu nanti dia balas dendam kat aku sbb baling dia?
eeeeeeeeee....scary doe.
Macam nilah yg aku imagine.hooooo



Imaginasi yg memang sepatotnya tak berlaku di kalangan remaja berumur 20an.


maybe effect 'Chucky' sgt menyusuk jiwa..kaw tgk chucky tak?siyes kejam doe dia.
Siyes huduh perangai.Menghantui kanak2.Masa tu maybe masa skolah rendah dulu.
Even dari kecik aku suka layan citer scary2 terrible huduh ni.Still tak boleh accept patong in life aku.












Happy family chucky.Budus.patong pon ade family??DeymU

Ouh yeah.Simpan teddy bear bkn elok pon kan.


Cuba kaw kat asrama....................................................................
Nanti 'hantu-hantu jahat' tompang duduk kat situ.
Bila baca Yassin mlm Jumaat,benda tu mcm tak boleh duduk diam je kan.kan..
Time nk buat pendinding,kenapa kena buang/bakar atau simpan teddy bear tu?
Lu pklah sendiri.


The point is.Better jgn ada teddy bear.Ok?
Tak cute ponlah natang tu.
kaw nampak tak ade KELEMBUTAN terpancar?Nampak tak??
Guys,,Ouh pliz..

No comments:

Post a Comment