Saturday, March 12, 2011

Whatz Ur nickname??

Ohoiii....hoiiiii!!

Ops,,Salam.

Hari ini mari kita imbas-imbasan.Ayuh!

Masihkah kaw ingat tentang nama samaran masa kaw kecik2??
Dari kecik ke besaq aku rasa mesti ada je nama samaran yg org dok panggil2 kaw.
Setelah berfikir deep-deep soul,,akhirnya aku membuat keputusan untuk membuat jugak entri ini walaupon bakal menerima cemuhan dan anjingan para pembaca.Akan ku tepis segalanya.Pasti!
(maaf.mood skrg tangah over)

David Kopofil pon kena ngucing.

Anda mungkin mengatakan yg
 'woi,,tak gerek uh kaw dah bila taw nama fofular kaw!'
'Eyh, siyes nama kaw gitu?KAHKAH'

Ok Ok.Chill lah bro..Memories is just part of Future.Its not a big crime to refreshed ur memoris back isnt it?

Masa kenit2 dahulu,,jiran aku panggil aku...err...panggil aku Toyol.=')
Ape ke benda tah panggil makhluk comel mcm aku gitu.tak patot betol.
Jgn salah faham na.Bukan sbb aku suka mencuri.Ceq tak buat deh benda gitu.
Sebab..masa kecik2 aku perot boncit,botak dan....suka tak pakai baju berlari-lari seperti toyol.-_-''''''
AKu bukan ckp pasal buat toyol mcm nie.

Toyol mcm natang ni.

Tapi, smpai skrg masih ada lagi pokcik yg memangil aku dgn gelaran tuh bila nmpk aku.Deym.jatuh face water aku.haha

Proceed pulak masa skolah rendah.

Masa skolah rendah berat aku darjah 6 ialah 20kg.Average naik 2kg ja stiap tahun.Kecik giler kan aku.Giler tak giler??Haaa...
memang terbantot sgtlah.Tapi aku kuwl ja.sbb masa tu blom pecah suara pon lagi.
Apsal aku iklankan berat badan pulak ni?hadoi.

Ok.disebabkan aku kecik,,aku dipanggil toyol. Aku digelar The Rock.
Gantang bangat deyh nama.Rock tuuuu~
Pasai pa??pasai aku minat giler dgn 'The Rock'.
Tak habis2 dgn ayt 'Do You Smell What The Rock is Cooking?'
Trademark kening mengening

Hobi aku plak suka buat kening angkat sebelah mcm ziana zain The Rock.

Pastu aku bergosip pon pasai wrestling.Bukan mcm hang. DOk gosip pedajal bdk class ja.
Lagi satu,,ingat dgn iklan berat bdn aku 20kg sbb..x pecah suara lagi. ?Ya ya..aku kecik.
Even aku kecik,,tapi suara aku besaq masa tuh.
Gaya ganas sgt smpai wa malas nk ckp.
Senyuman manis 'The Rock' yg sgtlah pewittt

Kat rumah pulak,,member2 abg aku,jiran depa dok panggil aku ikakoka.
Sejarah pembentukan nama tuh??aku tak sure sgtlah. Rasanya depa dok men sebut2 ja..asalkan ada nama gelaran yg menyakitkan hati.tett..

Masuk plak gurl skuwl.Depa panggil aku ape ea?
Jap2.kurang kecergasan minda lak tiba-tiba.

Ouh yeah.Depa panggil aku Zelly.Bapak geli weyh nama.Ouh,,siyes aku tak gurlish.
Sejarahnya,senior aku tanya nama.Jadi aku pon cakaplah 'nama saya Zalikha'
Tapi dia tak dengar sgt akibat kelembutan suara aku yg baru nk pecah.Jadi dia dok sebut 'Zelly ka?'
Maka,tak pasai-pasainya depa panggil aku zelly.
Last-last men tuka-tuka jadi jelly.#_#

Next,,skolah teknik.
Aku ada 2 nama.
1.Shishitot
2.Wonggeng.
yg wonggeng tu aku tak boleh terima betol! 

Kenapa shishitot?pasai aku slalu g toilet after class.
Siyes lebam ouh asyik stadi jer.Asyik stadi jer...Asyik stadi jer..Dok dlm class sepanjang masa.
Depa amek ayt ni..'Weyh,,aku nk g shishi..nk etot?? '
HAHA..hang caya ker?taklah..reason dia terpaksa dicensoredkan.
Wonggeng?sbb..aku suka berjalan.Asal cuti jer aku nk Meronggeng(suka keluar berjalan). Ala,,Ronggeng..
Tapi aku xboleh nk sebut hurup 'R' sbb fobia, maka aku sebut wonggeng.
Depa dok mengekek gelak kan aku tak boleh nk sebut. Last2 melekatlah nama wonggeng.

Masuk matrik plak,,dah matured dah.
Lagipun setahun tu depa malas nk nganjing sgt. Semua skema dgn rambut sikat tepi minyak kelapa segantang, bwk kulur-kilir buku Solomon tebai.
Tapi still ada nama gak.KAka..pasai kami gandakan nama.ika,,jadi kaka.
Oleh kerana itu, gaya lengokan aku seperti pemain bola brazil,Kaka..
(ouh,patotlah aku minat kaka dr skolah dulu.Ada kimia rupanya)
ada sikit muka cam aku kan.Kimia kimia

Lagi,,,
Rumah sbelah aku,He called me Monyet. vavun jer verangai.
'Nyet,tak panjat pokok ke harini?'
'Monyet,biler balik?'
'Monyet,dah gemoklah ko'
Sampai hati dia kasi nama tuh kat aku.Demmu..
Dulu muka aku mmg slallu melekat kat pokok depan umah.
Hari-hari aku panjat pokok.Frust ja panjat pokok.Nak makan jajan sorang2(xmo kongsi,buruk perangai) ja panjat pokok,musim buah panjat pokok,tidur panjat pokok.Nak usha org panjat pokok.
Mak aku risau giler dgn keakraban aku dgn pokok.Jujurnya aku pencinta alam.sbb tu suka sgt kat pokok.
Semua nk panjat pokok,kat darat sape nk panjat?

Luckily, bila masuk gurlz skuwl aku xpanjat pokok sgt dah.Jaga reputasi.kahkah

Kat U??
Entahlah...pemalu..tgk ja nama fb dah taw dah.*_*

Nama kaw ape plak?AKu rasa lagi teruk dari aku kan.cuma tak mo ngaku..

5 comments:

  1. ehem3... banyaknya gelaran.. nma aku tentula lagi banyak.. tak terkira.... cahaya, cik cahaya, hahaha...

    ReplyDelete
  2. yg pasti tak boleh kalahkan keglamouran nama ko lah cahaya.ye aku sedar..hehe

    ReplyDelete
  3. mana ada.. haha. cahaaya tu tumpang kepopularan aku k.. hak2..

    ReplyDelete
  4. lpasniy tpkse pnggl zelly...gle gurlish dowhh..hahaha...osri yer cik pmalu..ble ag nk mrempit??:)
    norlis:eh2 ad cik norlis..

    ReplyDelete
  5. wakaka..Woi woi!jgn ouh,,malu aku nnti.aku xngaku.haha
    ceq ikut tukang rempitnya je.hehe

    ReplyDelete