Friday, March 11, 2011

Orang besaq mau mai weyh!

Esok Pak najib nk dtg..Mailah UMP Pekan kalau nk tgk makhluk comel muka tak ambik port(aku aku!).Yer,,akulah salah seorg makhluk yg menetap disitu.
tak taw lah ceq kalau antar wakil atau dia mai sendri.Kita tgk dan lihat.


Patotkah bebangga atau ptotkah aku bermasam muka memandangkan belanja bg meraikan dan menyambut Pak Najib sgtlah byk.Tgk kekalutan staff2 ump dan pekerja2 bekerja siang dan malam ja pon aku dah boleh taw.


Ade ke ptot kat khemah pon nk bubuh aircond?
'Pak Najib tak boleh kena panas. Kita kena bubuh aircond',,patikan kata2 salah seorang staff.
Alah,,panas sikit pon xkan tak boleh.Lagipun,,skrg ni Pekan tgah dilanda musim hujan yg lebat.Ape ke hal pulak panasnya?


Looks like,we dont even care.Kalau kami dtg booth tu pon sbb wajib ko-Q.-_-''
Teruk.Tak patriotik langsung.


Malas nk campur hal politik.Propaganda semua tuh.
All we need is comfortable places,aman makmur,harga gula murah.HARGA MINYAK TAK NAIK DAH>EVEN MALAYSIA PENGELUAR MINYAK PON HARGA MINYAK MAHAL.NEGARA JIRAN SEDAP2 MELANTAK PAKAI MINYAK MALAYSIA.tak amek kira pulak?
Apsal aku caps lock.?paham2 jelah.Kang aku type panjang2 kata aku tak patriotik,pihak pembangkang,tak reti nk bersyukur.


Dan aku berharap,,no more issue Pub or club besar2 akan dibuka di Malaysia.What the heck is dat?
Pelancong dtg mai bkn sbb nk clubbing kat Malaysia yg kecik nie.Depa punya tmpt lagi high class bro.
Depa dtg sbb nk tgk benda2 kecik yg depa takda.Macam homestay, perkmpgn org asli, .Ada paham?!


Tapi nk mintak gym kat sini boleh tak?Takde lagi.kasihan aku nk bina badan.haha


Pergh,,gagah siot.

emo giler plak aku.Kang masuk jail baru taw.Eyh,,tapi negara kita kan demokrasi..RAKYAT BEBAS BERSUARA.Apalah awak ni.Mana boleh nk saman2,tangkap2 sbb BERSUARA JEW PON.


Aigoo~
Saya suka sgt pak Najib nk dtg. Tak tidur malam sbb ekxited sgt..Traktor,lori2 lagilah eksited.sampai ke malam pon tak henti2 bekerja..


Ouh yeah..kat Japan kena Tsunami 8.9 skala.Siyes besar bhai.And maybe,,Malaysia and Singapore pon akn kena tsunami..

Lets pray we are save from any bad natural disaster such as tsunami.

No comments:

Post a Comment