Thursday, January 27, 2011

Group Assignment Cik Markonah

Esok nk balek dah weyh...Tanx for the Chinese sbb diorang kiter2 yg Malay ni pon dpt cuti.
Ouh,,I need a rest so badly.Giler kentang.bkn kentang yg giler,tp aku giler kat kentang.Sedap Ouh.berkhasiat dan berlemak.kat umah hari2 boleh melantak kentang.HAHA

Bila cuti panjang2 sikit,, Kenduri kahwen byk bukan kepalang..musim mengawan agaknya-_-?
my cousin skali 3 kahwin cuti nie..hebat xhebat?
Org lain yg sibuk kahwen,aku yg bajed busy xhengat.
kahwen tu benda baek.xpe xpe.aku sokong..Semua-semua..kahwenlah.Kahwen muda lagi best.Nanti dpt byk anak.(aku pon xtaw nape kawen tu best.so jgn tnya aku) ~_~
Jangan kahwen tp xnikah sudah yer kawan2..I noe U noe what I mean.

ni sebab aku busy kalau cousin aku kawen......................

Team Chinese New Year.

My bro n Sis.aku xgemok.cuma duduk depan meja dekat sgt.so nmpk aku besar sikit.Ok.ok.sila paham keadaan aku.


Sah xhalal kahwin..perang2.haha


akak aku sorang lagi.Ye.ye..dia nmpk mcm adek sbb bdn dia terbantut.

Ni sebab aku wearing Silver.not red.

    malam new Year
sempat buat peace plak dia.-_-"

 malam new year pon kahwen.Haa..aku xsambut new year pon 2011 ritu..balek tgk bunga api kat tb jap,,pastu tido.Muka lambat dtg lah tu.Bising mak i nyah..
Sebab ni jgk,,aku lupa tarikh..2hb/1 aku igtkan 31hb/12 sbb aku x buat azam baru..xsempat.


naik pelamin best.tp kawen nye tidak.Ouh,,,aku nk kawen jgk mak...........


Time kenduri kahwen best aper..semua sedara-mara dtg.yg dah lama xjmpe pon kiter jmpe balik.lepas tu diorang sebok2 tanya,,
 "ni sape eyh?dah besar dah dia" ....
dah la xingat nama,,pastu komen2 mcm Simon Cowel in American Idol.Woo,,mulut xdelah nk pedas sgt.Kalau siapa2 xkental,,menangislah kaw kat situ.
Mokcik2 smgt berkumpulan dia kuat sikit.kalau buat group assignment mesti best tu.,,bercerita sampai kesah muda2 depa pon keluaq.masih terkenangkan zaman muda remaja rupanya mereka..
bkn mokcik aku je..org lain punyer mokcik pon same kan...
serius klaka Ouh kalau join mokcik2 tu 'anyam ketupat'.

mokcik memberi pesanan..muka aku yg khusyuk mendengar apesal??

"kata orang mcmlah diri tu perfect sgt.hebat2*smbil gelak terkekek-kekek*"
kata2 tu xsengaja terkeluar dri mulut aku masa mak ngn mokcik aku ngompat..
jujurnya,mmg xsengaja.tp niat nk memerli pon ada jgk.!0_0!
reaksi depa,,
mengangguk tanda menggiyakan kata2 ku.
(sedar diri jugaklah yg diri depa tu xperfect.).
"memanglah..tu xkesahlah.ika nak tahu,,.......*sambung cerita diorang balik*...."

Ouh,,apekah ini..
apa-apa pon,,aku still syg mokcik2 ku.kaw jgn nk kutuk2 depa.aku je boleh.sbb aku kenal hati budi depa.hahaha

Out for Holiday.Have a Nice day everybody.(aku nk taip jgk everybody instead of only me).
SmiLe,,Smile,,Smile..Ouh,,jgn jadi kerang sumbang sudah.Ok..

Ouh yeah,,napa Cik Markonah kat title??
sbb aku rs mcm nk sebut2 je nama Markonah.
Markonah..Ouh Markonah..........
yg bernama Markonah,,maaf kalau anda tersedak.

4 comments:

  1. cantik la pulak ko ni ika, tergode i tau u pakai bju kurung silver tu,, suke2 :P

    ReplyDelete
  2. br ko nk taw ke?haha..
    sudah lah kaw.propaganda je lebih.=DD

    ReplyDelete
  3. wow...ko jd pngapit sp kwen ni ika?
    lwn kwen r jwbnye..huk2..:)

    ReplyDelete
  4. cousin kawen..nk tggu aku kawen nek pelamin lmbt lgi kot.tompang org punya jelah.haha

    ReplyDelete