Wednesday, January 19, 2011

Secret Admire

Awak ade Secret Admire tak??
We do have secret admire,and also we admire others.am I right?!
Menghencinglah klu kate xde kan.
Baik ko ngaku!
angguk kepala!angguk kepala..

Berpandukan terjemahan kamus Akuentamsaja,, secret admire berbeza dgn someone that u love and also u like.
Secret admire ni mcm kite suka sumetg bout him/her based on her personality,or what they do that attract u to admire them. klu like tu mcm suka tgk muka dia.but biler taw prangai vavun dia,,Ouh..stay away from me!
Love plak,,ahhh...Im sure U know better than me.[mcm loser plak bile aku ckp pasal cinta nie.T_T]

Sy xde secret admire..tp ade secret minat org. but I do admire someone masa remaja hingusan dahulu.Girls mmg cpt suka orang,but they hard to fall in love.believe me..

It all happens after my SPM.keje part time as a part time promoter baju branded lagi mcm org tua..
dulu-dulu budak2 aku jalan pon pndg bawah je.kira mcm AKULAH SKEMA TERHEBAT.
Im just talking to sumone dat I know or yg tegur aku..if u smile at me dr jauh,,,jgn haraplah aku bls senyuman kambing kaw sbb aku ni RABUN! ko sengih smpai dahi ker,,kaw memekak pgl nama aku dr jauh ke,,reaksi aku...  "Ouh,,do I know u??" or "eyh,,ade orang ke kat sini?"
maafkan aku..bkn salahku untuk mnjadi rabun..dan,,aku xsuka pkai spect.Jadi,,jgn tanya knp aku xreti bahasa diri tu rabu dan memerlukan spect disisi.
Jadi,,ade yg anti aku sbb kate aku belagak lah bagai.Seriously,,ade yg kate nk blasah aku..but then bila taw hakikat sbnr,,malu plak dgn aku.-_-"


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


vack to storie,,

aku terpndg sorang mamat ni dgn xsengaja mngunakan mata rabunku ini..Lalu,,terus jatuh cinta[budus!kaw igt  ni citer pndg pertama ape?].
"mcm semart je mamat nie.."bisikku dlm hati.
ecececehhhhhhhhhhhhhhhhh

esoknya,,aku start bwk spect.sbb nk usha dia.HAHA..niat tak baik..tak baik tuh...
dia xlah hensem mcm Gambit,,xlah tough mcm fahrin..he just a normal person. kurus,tinggi,dgn sluar londeh sikit wif his t-shirt.He is older than me.yeah,,I like someone older than me.Sukahatilah.

so,,evryday g keje hanya untk angan2 dan usha dia..dari JAUH yer..

mcm mana aku taw nama dia??
there is one day..aku duduk bersila.sbb penat  berdiri sepanjang waktu.Suddenly ade 2org msk.Kelam kelibut aku bgn.ingatkan exec tmpt tu cek2 ke.xpasal2 kena denda kat exclator greet customer..seriously aku messy..biler aku bgn,,OUH my!guess who??yes!Him!!wif his fren..adrenalin aku berdegup kencang.
Dia saje je dtg.tnya kenapa baju2 tmpt aku semuanya mcm org tua?hampeh betul.
but then,,he show me pas kerja dia."ni nama saya.....K.........".
aku terus gelak sbb tu bukan muka dia..err,,muka dia.tp time dia kecik2 dulu.1st time aku tgk org letak muka time kecik2..klu kat student card,,maw kena tahan tu.

starting from that,,i know his name..
evryday biler aku lalu jer,,dia akn tegur.pggl nama aku,then senyum..as usual..kdg2 aku xnmpk.=((

evrdy jgk,,biler aku lalu,aku xpndg dia pon..but after dah cross,,br aku pndg blakg tgk kalau2 dia ade pndg aku tak.slalunya kantoi sbb dia dah taw habitat aku cmtu agknya..

i know him almost 8month.yes.agk lama for anonymous like him.
the best part is,3month booth kecik kami beroperasi sebelah tmpt dia.
member and senior aku taw dah aku admire dia sbb kantoi jgk.so,,aku jelah kena jga situ..anyway,,thanks for that.haha

I like when he Shuffle..dia shuffle mcm Chris brown biler dpn aku.Wakaka

Dia tukar rutin harian dia biler dia akn lalu dpn kaunter aku even terpaksa melencong sedikit.
dia akn pggl aku and buat peace.(^^)v..klu aku xreply peace dia,,dia akn suruh aku reply jgk.maybe sbb tu aku terbiasa buat peace biler jmpe org..

Ouh yeah,,dah panjang..nanti2lah sambung.
Benda bodoh yg aku buat depan dia as a normal women,,ialah....
dah la..nak tidor dulu.Ngantok ouh.

No comments:

Post a Comment