Thursday, January 13, 2011

Kenapa nak tacing?Jangan lah Menangis

Yo wazzup my blog. Lame kowt x raba-raba kaw nie.Sorry lah der, a bit buzy lately.klu tak buzy pon,,aku tgk muvie. buat pe tgk muke ko yg agak2 boring dan tidak bermuka nie kan.Ye tak?tacing lah..tacing lah..xde orang nk gadoh ngn aku nie.


Well,,skrg nie ak nk type in Malay je. No english lah klu boleh. Pasai pa? pasai aku trauma ngn English. Sem lepas suddenly in my life.ever,,aku dpt english teruk.Gara2 'Sir bo yg semart bergaya'.(aku tak kutuk dia kan).
Mcm tiba-tiba aku benci English..Kerana sirap setitik, habis susu sebelanga.


"Sometimes English is annoying",,maybe betul kata-kata Sir aku yg The Gorgeous,Kaw memang Deboom in my Campus ni.
Ouh yeah,, sir nie aja subjek killer yg membunuh dgn lembutnya.almost 70% student fail subjek nie.Disebabkan ketampanan tegar yg dimiliki Sir nie, even sepatah haram jadah pon xpaham,ngantuk tahap masing2 sanggup cocok pengcunkil gigi kat kelopak mata dorang tok still awake mcm mana pon,,mata 'can't take my eyes of you'..muka bajed paham je masing2.Pastu biler tanya balik mmg tak paham.Sir tu mmg superb lah.Genius aku rasa.Secara jujurnya,dia ajar agk laju mcm speed track.[agak berlebihan aku memuji dia rasanya].
Motif sebenar adalah ingin mengatakan sbb2 sir tu the Gorgeous.Ok..ika,,sudah2 lah tu.sampai ke sini ko bwk kes sir tu.


Buy the way(see,,english is annoying),have u ever pernah tak mata ko bengkak sbb dah lama xmenangis?Pikir..pikir...

tett...Lampi sgt ape pasal?xde ckp jelah TAK,ade ckp jela YA.hadoiyaii..
Mcm mata aku..
mata aku dgn semulajadi habitatnya akan membengkak kat bawah mata tuh (bkn sbb sudah berumur ke) atau merah-merah kat mata putih tu kalau aku dah lama xnangis.
Maybe,,betul kate sorg mamat yg tak dikenali asal usulnya, "women cry with no reason"..Tah.Serius pelik ayat ko weyh mamat.


Lalu,,bila dah tak selesa,,aku mula santau cari Eyemore moist..
Kalau kat rumah,nk jimat punya pasal,,Bawanglah tmpt aku mengadu nasib.pergi potong bawang.Kompem2 air mata aku meleleh bagai bak sembilu.Non stop!.sampailah mata tu agak-agak pundi kencing dia da kosong,,baru dia stop mengencing.sgt memerlukan kesabaran yer.

That is why aku sgt jeles tgk org yg boleh nangis-nangis biler dia tgk Hindustan ker,kawan dia tersungkur jatuh ker..Menghanjing tak hengat.Nangis ke gelak smpai terkeluaq ayak mata?



Jangan pelik kalau nmpk aku pakai spect skema bajed nk jadi plaja cemerlang. When the times come,aku pakai spect nk cover mata bengkak air kencing mata tak mau keluar.So,jgn risau atau buat kenduri ke ape.Its normal.ok.


Si gomok yg bajed plaja cemerlang

No comments:

Post a Comment